Identyfikacja wizualna - Grupa FUDEKO

Wybierz swój język:

Identyfikacja wizualna

Opracowanie systemu spójnej identyfikacji wizualnej Grupy FUDEKO powierzyliśmy zespołowi pod kierunkiem profesora Adama Kamińskiego z Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. 

W trakcie procesu kreacji elementów identyfikacji wizualnej, ukierunkowaliśmy naszą pracę tak, aby jej efekty przedstawiały naszą świadomość aktualnych trendów w projektowaniu wizualnym nie tracąc niczego z wartości klasycznego dizajnu.

Elementy wizualne Grupy FUDEKO to zestaw graficznych komponentów, których konsekwentne stosowanie zapewnia skuteczne oddziaływanie na odbiorców. W celu właściwej prezentacji wartości marki, opracowane elementy identyfikacji wizualnej Grupy FUDEKO są wykorzystywane w kompozycjach złożonych m.in. z elementów geometrycznych, kolorystyki, typografii, tworząc dynamiczne style graficzne.

Każdemu z podmiotów Grupy FUDEKO został przypisany zestaw trzech kolorów – wiodący kolor firmowy, czerń i szarość. Każdy z kolorów został starannie dobrany, aby odzwierciedlać wartości i charakter każdego z podmiotów marki.

Wspólnym symbolem spółek Grupy FUDEKO jest koło sterowe. Intencją wykorzystania tego symbolu pozostaje chęć podkreślenia symbolicznego przekazania sterów do kierowania obszarami, w których jesteśmy ekspertami. Dodatkowo symbol strzałek skupiony w jednym miejscu odzwierciedla skupienie różnych działań w jednym miejscu – centrum usług. Pośrednio również nowy logotyp FUDEKO nawiązuje do rodowodu firmy, czyli trójmiejskich, nadmorskich korzeni firmy.

Liderem i autorem opracowania nowej identyfikacji wizualnej, pod którego nadzorem były prowadzone prace jest prof. ASP dr hab. Adam Kamiński.